Propagace webu zas o kus dále
Infografika o „Nofollow“ odkazech, kdy a jak je používat

Infografika o „Nofollow“ odkazech, kdy a jak je používat

Co jsou „nofollow“ odkazy, jak jsou důležité?

Nofollow odkaz znamená, že robot vyhledávače neindexuje (nesleduje) stránku na kterou odkazuje, jedná se o atribut: rel=“nofollow“, např. <a href=“https://jakubmasek.cz/“ rel=“nofollow“>Jakub Mašek</a>.

Po spuštění Google penguin 2.0 v květnu tohoto roku http://www.mattcutts.com/blog/penguin-2-0-rolled-out-today/ bylo už každému jasné, že nyní bude nutné označovat odkazy jako „nofollow“.

Dle vyjádření Matta Cuttse odkazy nofollow od běžných odkazů naopak stránkám ublížit nemohou.

Infografika o nofollow odkazech.

Zdroj: www.searchengineland.com

odkazy nofollow, seo